.

.
Experienta mortii clinice a fost un mare dar pe care Dumnezeu ni l-a dat pentru a ne aviza ca trebuie sa schimbam drumul pe care am mers pâna acum. Nu întâmplator, Iisus a spus: „Eu sunt Calea, Adevarul si Viata.” Este prima oara în istoria Universului când, în planul celest, s-a decis ca lumea noastra sa fie izbavita nu prin moarte, ci prin spiritualizare.
Ni s-a aratat Adevarul, ni s-a aratat Calea. Este rândul nostru sa raspundem chemarii divine.
Suntem cu totii prinsi acum în marele val al purificarii, al trecerii de la materialitate la spiritualitate. Am certitudinea ca „ora astrala a omenirii” este aproape. De dincolo ni s-au dat toate semnele si toate avertismentele. Sper sa avem întelepciunea necesara de a nu pierde si aceasta ultima sansa.

Dumitru Constantin-Dulcan

”La școala vieții nu se dau diplome. Promovarea este pecetluită cu fericirea, iar corigența cu nefericirea. Se dau restanțe până se iau note de trecere la toate examenele. Fiecare clipă pe care o trăim reprezintă șansa de a schimba totul în viața noastră. Rușinea și critica nu schimbă niciodată o persoană. Lumea are nevoie de dragoste.
Orice om are o poveste. Dacă ar sta cineva să te asculte ar scrie o carte sau poate ar face un film la care unii ar plânge, alții ar râde. Într-o zi vom zâmbi cu toții dintr-o poză de album. Învățăm să privim spre cruce, spre Hristos, spre Înviere. Adorm mestecând cele trei cuvinte… Această clipă nu se mai întoarce niciodată!…


Publicat de Ieromonah Hrisostom Filipescu

marți, 8 aprilie 2014

Regimul Oshawa

Ati incercat mai multe diete pana acum si nimic nu a mers. Va propunem o dieta care ajuta in lupta impotriva bolilor produse de excesul energiei yin si ne echilibreaza din punct de vedere energetic.

        Aceasta dieta este poate cea mai severa,  dar in acelasi timp si cea mai eficienta dintre cele propuse  de dr. George Oshawa (fondatorul macrobioticii).

        Principiile dietei Oshawa:

  • Dieta se bazeaza pe faptul ca trebuie sa  mancam alimente care sunt intr-un echilibru perfect cu mediul inconjurator, fiind astfel evitate toate bolile
  • Dieta Oshawa trebuie adaptata fiecarui sezon, numai in sezonul rece trebuind consumate alimente care se prepara la foc
  • Este necesar consumul exclusiv al alimentelor naturale
  • Cei care traiesc in zone cu clima calda trebuie sa manance alimente care nu necesita preparare
  • Dieta Oshawa este bine sa aiba urmatoarea compozitie: 70% pana la 90% din hrana sa fie reprezentata de cereale
        Cum actioneaza acest regim de slabire: curata organismul de impuritati, elibereaza traseele energetice din corp, permitand curgerea energiei. Creeza o limpezire si o claritate considerabila a mintii,  imbunatateste digestia, regleaza secretiile hormonale, iar tenul devine curat si luminos.

        Durata regimului Oshawa: o cura de 10 zile, cu posibilitate de repetare cu pauze de 3-5 zile.
        Alimente permise: Trebuie ca pe durata celor 10 zile sa se consume exclusiv cereale  cu energie yang (orez, grau, mei, hrisca), fierte, macinate ori sub forma de turtite sau terci (se prepara ca si mamaliga), in orice combinatie sau cantitate, singurul ingredient admis fiind sarea.
       
Lichide admise: apa plata sau apa de izvor.
        Avantaj: Se pierd cam 7 kg  in 10 zile.
       

       Beneficiile regimului Oshawa asupra sanatatii:

  • recomandata celor cu dezechilibre energetice Yin si celor cu boli cronice
  • imbunatateste controlul asupra energiei vitale si a celei sexuale 
  • unele  cazuri de impotenta precoce sau impotenta cauzata de consum excesiv de alcool sau de narcotice, de diabet sau cancer  s-au rezolvat
        Atentie!
        Pot aparea unele reactii fiziologice adverse datorita purificarii intense sia dezintoxicarii masive a organismului,  dar care vor disparea in foarte scurt  timp. Aceste reactii nu apar decat în cazurile dezintoxicarilor masive.

        Retete cu cereale pentru regimul Oshawa

        I.Turtite din grau
       
Ingrediente: 500 g grau curat, 1 lingurita sare grunjoasa, 150 ml apa.
Mod de preparare: Se macina fin graul (cu o rasnita electrica sau cu o moara casnica de uruiala), obtinandu-se faina integrala, din care se face o coca cu apa si sarea. Se lasa la inmuiat 30 de minute, apoi se fac turtitele, care se coc in tigaie fara ulei, la foc mic.
     
         II.Placinta de grau cu orez fiert
        Ingrediente: 500 g faina de grau integrala, 200 g orez, 1 lingurita de sare grunjoasa.
       
Mod de preparare: Se prepara o coca cu apa calduta si sare din grau integral si se fierbe orezul separat cu putina sare. Se intinde coca cu un facalet pentru a obtine o foaie de placinta, dar ceva mai groasa decat cea de la patiserie. Se pune orezul fiert la mijloc si se ruleaza foaia de placinta. Se presara putina faina integrala pe tava, se aseaza 3 rulouri si se coc la foc iute 10-20 de minute. Se taie in felii groase si se mananca in decurs de 7-10 ore.
        III.”Pilaf” simplu
        Ingrediente: 100 g orez, 300 ml apa, 1/2 lingurita sare grunjoasa.
        Mod de preparare: Se spala bine orezul si se pune la fiert cu apa si sarea intr-un vas de fonta, la foc moderat, 20 de minute.

Lucia Comanescu
sursa: http://www.slabsaugras.ro/regimul-oshawa-art-2647.html
Trimiteți un comentariu